این بیمهنامه خسارتهای فیزیکی، غیرقابل پیشبینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژههای عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمانهای مسکونی، اداری، برجها، کارخانجات، سیلوها، راهها، راهآهن، فرودگاه، سدها، پروژههای آبیاری و زهکشی، تونلها و ...
معرفی:
این بیمهنامه خسارتهای فیزیکی، غیرقابل پیشبینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژههای عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمانهای مسکونی، اداری، برجها، کارخانجات، سیلوها، راهها، راهآهن، فرودگاه، سدها، پروژههای آبیاری و زهکشی، تونلها، پلها، لولهکشی فاضلاب، مخازن آب، موجشکنها و مانند آن را تحت پوشش قرار میدهد. مشتری این نوع بیمهنامه برای شرکت در مناقصه نیاز به ارائه پیشنویش بیمهنامه داشته و پس از برنده شدن در مناقصه، بیمهنامه برای وی صادر میشود.
مراحل صدور:
فرآیند صدور بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران در دو مرحله انجام میشود. در مرحله اول مشتری شرکت در مناقصه، نرخ تقریبی حقبیمه را برای شرکت در مناقصه دریافت کرده و در صورت برنده شدن در مناقصه در مرحله دوم، قرارداد اصلی با نرخ قطعی بیمه منعقد میگردد.
این فرآیند با مراجعه مشتری به اداره صدور بیمهنامه مهندسی و یا معرفی بیمهگذار از طریق نمایندگی آغاز میشود و به شرح زیر است:
حداقل تعهدات
با توجه به حادثه به وقوع پیوسته میزان تعهدات بیمه گر مشخص می گردد که از حداکثر تعیین شده در بیمه نامه تجاوز نخواهد کرد.
جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید
مشاوره رایگان :
09012222705
شماره دفتر نمایندگی:
02188830559 - 02188547223 - 02188947750
فرآیند داخلی صدور:
این فرآیند به منظور صدور بیمهنامهای برای پوشش خطرات پروژههای پیمانکاری انجام میگردد. مشتری این نوع بیمهنامه برای شرکت در مناقصه نیاز به ارائه پیشنویش بیمهنامه داشته و پس از برنده شدن در مناقصه، بیمهنامه برای وی صادر میشود.
فرآیند صدور بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران در دو مرحله انجام میشود. در مرحله اول مشتری شرکت در مناقصه، نرخ تقریبی حقبیمه را برای شرکت در مناقصه دریافت کرده و در صورت برنده شدن در مناقصه در مرحله دوم، قرارداد اصلی با نرخ قطعی بیمه منعقد میگردد.
این فرآیند با مراجعه مشتری به اداره صدور بیمهنامه مسولیت و یا معرفی بیمهگزار از طریق نمایندگی آغاز میشود و به شرح زیر است:
نرم افزار صدور:
صدور الحاقی:
هرگاه در شرایط یک بیمه اعم از نام بیمهکننده (بیمهگزار)، شرایط بیمه، میزان سرمایه مورد نظر و ... تغییری حاصل شود، بیمهنامه عوض نخواهد شد بلکه شرکت بیمه طی یک نامه و یا اصطلاحاً یک الحاقی، تغییر لازم را اعلام میدارد که جزء لاینفک بیمهنامه محسوب خواهد شد و شرایط پرداخت خسارت با توجه به الحاقی صادر شده مورد نظر قرار میگیرد. این فرآیند با درخواست کتبی بیمهگزار و یا بیمهگر آغاز میشود.
فرآیند صدور الحاقی بیمهنامههای مسئولیت با مراجعه بیمهگزار به اداره صدور بیمهنامههای مسئولیت یا نمایندگی و یا ارسال نامه درخواست تغییرات از طرف بیمهگر برای بیمهگزار آغاز میشود و به شرح زیر است:
دریافت خسارت :
این فرآیند به منظور بررسی و پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران انجام میشود. طی گامهای این فرآیند، بیمهگر با دریافت نامه اعلام خسارت و نیز مدارکی که بروز خسارت را تایید مینمایند، به بررسی خسارت پرداخته و پس از بازدید از محل حادثه و برآورد خسارت، آن را پرداخت مینماید.
فرآیند پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران با دریافت نامه اعلام خسارت از بیمهگذار آغاز میشود. اعلام خسارت باید ظرف مدت 14 روز صورت گیرد (در صورتی اعلام خسارت بعد از 14 روز پذیرفته میشود که تغییری در ماهیت موردبیمه ایجاد نشده باشد). مراحل اجرای این فرآیند به شرح زیر است:
مدارم حسارت:
محاسبه خسارت:
خسارت قابل پرداخت بر اساس اطلاعات مندرج در فرم "خلاصه مشخصات پرونده بیمه های مسئولیت" و نیز اطلاعات پرداخت های قبلی در سیستم اطلاعاتی سامان محاسبه و به بیمه گذار اعلام می شود.
سقف پرداخت خسارت:
میزان خسارت بر اساس نظریه کارشناس، رأی دادگاه و حداکثر سقف تعهدات بیمه گر تعیین می گردد.
فرآیند خسارت:
این فرآیند به منظور بررسی و پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران انجام میشود. طی گامهای این فرآیند، بیمهگر با دریافت نامه اعلام خسارت و نیز مدارکی که بروز خسارت را تایید مینمایند، به بررسی خسارت پرداخته و پس از بازدید از محل حادثه و برآورد خسارت، آن را پرداخت مینماید.
فرآیند پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران با دریافت نامه اعلام خسارت از بیمهگزار آغاز میشود. اعلام خسارت باید ظرف مدت 14 روز صورت گیرد (در صورتی اعلام خسارت بعد از 14 روز پذیرفته میشود که تغییری در ماهیت موردبیمه ایجاد نشده باشد).
کارشناسی حادثه:
جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید
مشاوره رایگان :
09012222705
شماره دفتر نمایندگی:
02188830559 - 02188547223 - 02188947750
این بیمهنامه خسارتهای فیزیکی، غیرقابل پیشبینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژههای عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمانهای مسکونی، اداری، برجها، کارخانجات، سیلوها، راهها، راهآهن، فرودگاه، سدها، پروژههای آبیاری و زهکشی، تونلها و ...
معرفی:
این بیمهنامه خسارتهای فیزیکی، غیرقابل پیشبینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژههای عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمانهای مسکونی، اداری، برجها، کارخانجات، سیلوها، راهها، راهآهن، فرودگاه، سدها، پروژههای آبیاری و زهکشی، تونلها، پلها، لولهکشی فاضلاب، مخازن آب، موجشکنها و مانند آن را تحت پوشش قرار میدهد. مشتری این نوع بیمهنامه برای شرکت در مناقصه نیاز به ارائه پیشنویش بیمهنامه داشته و پس از برنده شدن در مناقصه، بیمهنامه برای وی صادر میشود.
مراحل صدور:
فرآیند صدور بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران در دو مرحله انجام میشود. در مرحله اول مشتری شرکت در مناقصه، نرخ تقریبی حقبیمه را برای شرکت در مناقصه دریافت کرده و در صورت برنده شدن در مناقصه در مرحله دوم، قرارداد اصلی با نرخ قطعی بیمه منعقد میگردد.
این فرآیند با مراجعه مشتری به اداره صدور بیمهنامه مهندسی و یا معرفی بیمهگذار از طریق نمایندگی آغاز میشود و به شرح زیر است:
حداقل تعهدات
با توجه به حادثه به وقوع پیوسته میزان تعهدات بیمه گر مشخص می گردد که از حداکثر تعیین شده در بیمه نامه تجاوز نخواهد کرد.
جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید
مشاوره رایگان :
09012222705
شماره دفتر نمایندگی:
02188830559 - 02188547223 - 02188947750
فرآیند داخلی صدور:
این فرآیند به منظور صدور بیمهنامهای برای پوشش خطرات پروژههای پیمانکاری انجام میگردد. مشتری این نوع بیمهنامه برای شرکت در مناقصه نیاز به ارائه پیشنویش بیمهنامه داشته و پس از برنده شدن در مناقصه، بیمهنامه برای وی صادر میشود.
فرآیند صدور بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران در دو مرحله انجام میشود. در مرحله اول مشتری شرکت در مناقصه، نرخ تقریبی حقبیمه را برای شرکت در مناقصه دریافت کرده و در صورت برنده شدن در مناقصه در مرحله دوم، قرارداد اصلی با نرخ قطعی بیمه منعقد میگردد.
این فرآیند با مراجعه مشتری به اداره صدور بیمهنامه مسولیت و یا معرفی بیمهگزار از طریق نمایندگی آغاز میشود و به شرح زیر است:
نرم افزار صدور:
صدور الحاقی:
هرگاه در شرایط یک بیمه اعم از نام بیمهکننده (بیمهگزار)، شرایط بیمه، میزان سرمایه مورد نظر و ... تغییری حاصل شود، بیمهنامه عوض نخواهد شد بلکه شرکت بیمه طی یک نامه و یا اصطلاحاً یک الحاقی، تغییر لازم را اعلام میدارد که جزء لاینفک بیمهنامه محسوب خواهد شد و شرایط پرداخت خسارت با توجه به الحاقی صادر شده مورد نظر قرار میگیرد. این فرآیند با درخواست کتبی بیمهگزار و یا بیمهگر آغاز میشود.
فرآیند صدور الحاقی بیمهنامههای مسئولیت با مراجعه بیمهگزار به اداره صدور بیمهنامههای مسئولیت یا نمایندگی و یا ارسال نامه درخواست تغییرات از طرف بیمهگر برای بیمهگزار آغاز میشود و به شرح زیر است:
دریافت خسارت :
این فرآیند به منظور بررسی و پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران انجام میشود. طی گامهای این فرآیند، بیمهگر با دریافت نامه اعلام خسارت و نیز مدارکی که بروز خسارت را تایید مینمایند، به بررسی خسارت پرداخته و پس از بازدید از محل حادثه و برآورد خسارت، آن را پرداخت مینماید.
فرآیند پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران با دریافت نامه اعلام خسارت از بیمهگذار آغاز میشود. اعلام خسارت باید ظرف مدت 14 روز صورت گیرد (در صورتی اعلام خسارت بعد از 14 روز پذیرفته میشود که تغییری در ماهیت موردبیمه ایجاد نشده باشد). مراحل اجرای این فرآیند به شرح زیر است:
مدارم حسارت:
محاسبه خسارت:
خسارت قابل پرداخت بر اساس اطلاعات مندرج در فرم "خلاصه مشخصات پرونده بیمه های مسئولیت" و نیز اطلاعات پرداخت های قبلی در سیستم اطلاعاتی سامان محاسبه و به بیمه گذار اعلام می شود.
سقف پرداخت خسارت:
میزان خسارت بر اساس نظریه کارشناس، رأی دادگاه و حداکثر سقف تعهدات بیمه گر تعیین می گردد.
فرآیند خسارت:
این فرآیند به منظور بررسی و پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران انجام میشود. طی گامهای این فرآیند، بیمهگر با دریافت نامه اعلام خسارت و نیز مدارکی که بروز خسارت را تایید مینمایند، به بررسی خسارت پرداخته و پس از بازدید از محل حادثه و برآورد خسارت، آن را پرداخت مینماید.
فرآیند پرداخت خسارت بیمهنامه تمام خطر پیمانکاران با دریافت نامه اعلام خسارت از بیمهگزار آغاز میشود. اعلام خسارت باید ظرف مدت 14 روز صورت گیرد (در صورتی اعلام خسارت بعد از 14 روز پذیرفته میشود که تغییری در ماهیت موردبیمه ایجاد نشده باشد).
کارشناسی حادثه:
جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید
مشاوره رایگان :
09012222705
شماره دفتر نمایندگی:
02188830559 - 02188547223 - 02188947750